.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش رئیس مجمع نمایندگان گیلان به منتقدین عدم حضور نمایندگان در کمیسیون کشاورزی؛
به وظایف اداری و قانونی خود بپردازنند
پرداختن به امور کشاورزی گیلان فقط با عضویت درآمدن نماینده‌ای در کمیسیون کشاورزی خانه ملت می‌سر نمی‌شود، بلکه در دیگر کمیسیون‌های مجلس از جمله برنامه و بودجه و تلفیق نیز قابل پیگیری خواهد بود.
به وظایف اداری و قانونی خود بپردازنند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به منتقدین عدم حضور نمایندگان این استان در کمیسیون کشاورزی مجلس توصیه کرد به وظایف اداری و قانونی خود بپردازند.

به گزارش شمال نیوز، محمدمهدی رهبری املشی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در املش، با اشاره به تشکیل جلسات مجمع نمایندگان گیلان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه جدید در هفته جاری خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: این جلسه که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و هم چنین مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان برگزار شد، به مباحث بخش کشاورزی این استان پرداخته شد.

نماینده مردم رودسر واملش در مجلس نهم، اولویت‌های ویژه دردستور کار گرفته مجمع نمایندگان گیلان در دوره اخیر را پرداختن به امور کشاورزی و حل مشکل بیکاری در این استان عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر ۱۳نماینده مردم درحال رایزنی و پیگیری برای حل مشکلات بخش کشاورزی وکشاورزان زحمتکش این خطه هستند.

رهبری املشی با اشاره به عدم توفیق نمایندگان گیلانی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی دوره نهم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان ازلحاظ قانونی هر ۶ ماه یک بار می‌توانند نسبت به تغییر کمیسیون خود درصورت موافقت کمیسیون‌های مبدا و مقصد اقدام کنند.

وی بیان داشت: پرداختن به امور کشاورزی گیلان فقط با عضویت درآمدن نماینده‌ای در کمیسیون کشاورزی خانه ملت می‌سر نمی‌شود، بلکه در دیگر کمیسیون‌های مجلس از جمله برنامه و بودجه و تلفیق نیز قابل پیگیری خواهد بود.

این مسئول بایادآوری عضویت غلام علی جعفر‌زاده ایمن آبادی و محمد مهدی رهبری املشی به ترتیب نمایندگان مردم رشت و رودسر و املش درکمیسیون برنامه وبودجه مجلس، اظهار داشت: نمایندگان گیلانی با حضور در کمیسیون تلفیق خانه هم می‌توانند در پیگیری مسائل کشاورزی استان موثر باشند.

رهبری املشی تاکید کرد: از تشکیل زمان مجمع نمایندگان گیلان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی که حدود سه هفته از آن گذشته، تاکنون موضوع تغییر مدیران استانداری، ادارات و نهادهای گیلان مطرح نشده و اظهارات برخی از افراد حقیقی و حقوقی این اسنان کذب محض است.

به گفته وی اظهارات کذب برخی از مسئولان گیلان که خارج از حوزه اداری و قانونی خود آنان مطرح می‌شود، فایده‌ای جز دلسرد کردن مردم به دنبال نخواهد داشت و هر ۱۳نماینده فعلی این استان همت آنان بر این است که به مردم و به ویژه کشاورزان زحمتکش که وظیه خود می‌دانند، خدمت رسانی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در دوره نهم مجلس از برخی از مسئولان این استان که حوزه کاری آنان فرهنگی و دینی است، توصیه کرد به وظایف اداری و قانونی خود بپردازنند، نه اینکه به بهانه عدم حضور نماینده‌ای درکمیسیون کشاورزی مجلس، مطالب کذب از جمله رایزنی کردن برای تغییر مدیران نسبت بدهند و مطالب دور از واقعیت در رسانه‌ها بیان نکنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ۲۷ خرداد ماه جاری در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها که با تی‌تر «نمایندگان گیلان تنها در جابه‌جایی‌ها با هم رایزنی می‌کنند»، از عدم حضور نمایندگان این استان در کمیسیون کشاورزی خانه ملت انتقاد کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1391
اگر بنا باشد هیچ کسی اظهار نظر نکند و نمایندگان در هر کجا که خود تشخیص می دهند بروند و مردم نتوانند اظهارنظر نمایند پس چه نیازی به نماینده وجود دارد!!!!!جناب رهبری املشی: بنده به یک شهروند گیلانی هستم تعجب می کنم که چطور چای اول کشور هستیم زیتون اول کشور هستیم و همچنین استان اول کشاورزی کشور هستیم اما پنج نماینده استان در کمسیون اقتصاد قرار می گیرند و متاسفانه با هم هماهنگ هم نیستند و یک نفرشان حتی در هیات رئیسه کمسیون فوق قرار نمی گیرند!!!! بهتر است بجای توجیه نظرتان و توهین به مسئولینی که این مهم را تذکر داده اند از مردم عذرخواهی و در شش ماه آینده روند اشتباه همکارانتان را تصحیح نمایید.
رضایی 2 تير 1391
جناب رهبری:-راست گفته اند که حرف حق تلخ،آخه مرد حسابی، وقتی کسی تو کمیسون کشاورزی باشه بهتر میتونه پیگیر کار کشاورزان باشه یا کمسیون برنامه وبودجه،چرا اینقدر کم جنبه هستید،تازه مگه همتون الآن بفکر کله پا کردن فرماندارانتون نیستید،،چرا واقعیت ها رو انکار میکنید،بفرمایید همه دهانشونو ببندندوشما فقط نظارت کنید،خوب وقتی دیدید ریپ زدید ازمردم عذر خواهی کنید،آنقدر مردم بزرگوارند که شما رو میبخشند.
هدایتی 2 تير 1391
واقعا میتونیم باور کنیم که شما دلسوز کشاورزان هستید.من که باور ندارم.خدا همه رو عاقبت بخیر کنه.
آزاده 2 تير 1391
وقتی شما به وظایفتون نمی پردازید انتظار نداشته باشید که دیگران هم به وظایفشون بپردازند
عبدی 2 تير 1391
هرچه شما ساکت باشید بهتره،نذارید گند این کراتون بیشتر در بیاد.
نا شناس 3 تير 1391
آقاي محمدمهدی رهبری املشی شما اگر نماينده بودي كشاورزي ما اين جور نبود حداقل جلوي واردات رو ميگرفتي. پس سكوت كن
نا شناس 3 تير 1391
ایا خود شما به وظایف قانونی خود رسیده اید
نا شناس 3 تير 1391
درود بر حاجی اشجری . نماینده ای که قدرت انتقاد ندارد دیگه نماینده نیست
نا شناس 3 تير 1391
چای اول.بادام زمینی اول.فندق اول.برنج دوم.زیتون دوم .مرکبات سوم . و...
بعد حضرت آقای رهبری میگه مردم دخالت نکنن؟این توهین به شعوره مردمه.خیلی حرف دارم که بزنم اما ...
یکم از دستان کارکرده مردم حیاکنید.به خدای واحد مظلوم تر از کشاورز شمالی در این دوران ندیدم.به جاش نماینده گردن کلفت برای کشاورزا تا دل بخواد.حیاکنید.
نا شناس 3 تير 1391

تمام هویت ما ، خاطرات شیرین کودکی ، لبخندهای پدربزرگ و مادربزگ ، در بین بوته های سبز و باطراوت چای بود . حالا چیزی جز دست و پا و صورت ترک خورده و خشک یه دل خون چیز دیگه ای مونده ؟! آقایان نماینده ها تو کمیسیونهای عمران و برنامه و بودجه و امنیت ملی و بهداشت و ... چه کار مفیدی برای گیلان کرده اند که ما فکر می کنیم در کشاورزی می کنند ؟ آقایان نماینده ها می دونن کجا ریال و قدرت توشه همونجا براش دست پا می شکونن ! آقایان نماینده ها عالم محضر خداست و خدا با مستضعفاست !!
نا شناس 3 تير 1391
فقط باید تاسف خورد بخاطر چای لاهیجان و زیتون رودبار، که نمایندگانشان بجای کمسیون کشاورزی در کمسیون اقتصاد حضور یافتند. متاسفانه اکثر نمایندگان گیلان فاقد تخصص خاصی می باشند ولیکن حاضر نشدند حداقل بعنوان مطلع در کمسیون کشاورزی حضور پیدا کنند و مشکلات مردم منطقه را مطرح کنند. انتظار ما از هیات های نظارت این است که به این مسایل که مثل روز روشن است و دلیل خاصی نمی خواهد عنایت داشته باشند.
نا شناس 3 تير 1391
برای من جالبه که در مدت کوتاهی از انتشار این مطلب در شمال نیوز فردی با ارسال انبوه کامنتهایی با مضمون و محتوای کاملا یکسان علیه نماینده ای که تنها 15 روز از شروع دوره نمایندگی وی گذشته اینجور عقده گشایی میکند! حرف اقای رهبری املشی و توضیحات وی بسیار متین بود بنا شده نمایندگان تا یکی دوماه دیگر به کمیسیون کشاورزی منتقل بشوند و مجتبی اشجری مدیر شورای تبلیغات رشت(مشاور استاندار غیر بومی گیلان) بدلیل اینکه نامزدهای مورد حمایت خودش و سپاه و استاندار مانند سرداران علیزاده و اقازاده علی رغم بریز بپاشها و رای خریهای فراوان و در اختیار گذاشتن ساختمان وقفی شورای تبلیغات اسلامی (در خیابان مطهری رشت )از سوی مردم طرد شدند، الان بدنبال عقده گشایی است وی سودجویی بیش نیست و بزودی سرش که سر فتنه شده به سنگ کوبیده خواهد شد جالب است که وی در تمام 4 سالی که سرداران نماینده بودند خاموش بود فرصت سوزی ها و سواستفاده ها و تهیه لیست 40 نفره از دامادجان و پسرجان و عروس جان و فامیل جان سرداران و وابستگانش را ندید اما الان شده کاسه داغتر از اش
صادق 3 تير 1391
اقای رهبری املشی چهر ه ای خدوم ؛سلیم النفس و صادقی است در میان مردم منطقه محبوبیت بسیاری دارد و بسیار خوشنام هیچ دنبال منافع نیست به کانونهای قدرت و ثروت اصلا وابسته نیست و به خاطر همین ویژگیهاست که تاکنون 5 دوره نمایده شده . حرف و دغدغه ایشان درست و جدی است همیشه از حقوق کشاورزان و چایکاران و برنجکاران حمایت جدی نموده و عدول ننموده است و حرف ایشان توهین به فرد و افرادی نبوده منظور ایشان این است که زود قضاوت ننمایند برای توسعه شمال و گیلان با اظهار نظرهای عجولانه و غیر کارشناسی خود چالش ایجاد نکنند بعضی دوستان هم احساسی برخورد نکنندایشان مانع اظهار نظر دیگران نیستنددرضمن حمایت نمایندگان از کشاورزان فقط با عضویت در کمیسیون کشاورزی حاصل نمیشود کمیسیونهای دیگر از جمله کمیسیون برنامه و بودجه هم خیلی مهم است که خود آقای رهبری املشی با توجه به سابقه خود به عضویتش در آمدندو میتوتنند با توجه به تجربیات خود گامهای موثری در حمایت از کشاورزان در این چهارسال بردارندو. هرچند درست آن بود که بعضی نمایندگان گیلان حداقل 2 نفر به عضویت کمیسیون کشاورزی در می آمدند که حرف آقای رهبری املشی هم همین است
نا شناس 3 تير 1391
برای شما متاسفم که طاقت شنیدن حر ف های واقعی را ندارید آقای رهبری املشی از شما بعید است
ناصرانی 3 تير 1391
باید همه با همفکری وتعامل دست به دست هم دهیم تا استانمان را آبتد کنیم،با این حرفای بیحساب مشکل حل نمیشه.اگر کارهامون واسه رضای خدا باشه همه چیز حل.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.63 seconds.